onsdag 17. november 2010

Akkurat nå


er det slik jeg tilbringer dagene. I en stol/sofa med godt lesestoff, et broderi eller tv.
Og med nydelige roser som jeg fikk i går.
Levende lys fra tidlig morgen til sen kveld.
Herlig.
Syk? spør du kanskje nå. Nei, ikke syk, men det har akkurat flyttet inn et befruktet egg i magen min, og som jeg håper skal bli til en baby. Jeg har enda to uker igjen å vente før jeg får svar på om det har festet seg og vil bli til noe.
Alle tanker kretser rundt dette frøet der inne, og det er ikke så lett å konsentrere seg om noe fornuftig. Derfor holder jeg meg borte fra jobb, det er det greieste for både meg selv og ungene i barnehagen akkurat i denne perioden.
Måtte det være vår tur denne gangen!





Posted by Picasa

6 kommentarer:

umulie sa...

Hell og lykke! Da håper jeg sammen med deg.

Grethebella sa...

Masse lykke til. Jeg krysser fingre og tær for at det er deres tur denne gangen. Det har dere virkelig fortjent.
Stor varm klem fra Grethe

sissel sa...

krysser fingrene og håper på det beste denne gangen :)
Savner deg på jobb jeg da, må jo ha noen å flire litt ekstra med vet du.
Klem

Irene sa...

Å du og du ... så spennende! Krysser fingrene og skal ønske veldig, veldig hardt at dere skal lykkes!

Klem fra Irene i Drammen

Petunia sa...

Krysser alt jeg har for deg og din kjære!! Håper virkelig dere lykkes denne gangen!! Det må være forferdelig å gå slik å vente. Lange uker! Jeg venter i spenning sammen med deg om du vil!!

Line Merete sa...

hei. fin blogg du har. og selv om jeg ikke kjenner deg: masse lykke til!! :)håper dere lykkes denne gangen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin