lørdag 20. november 2010

Solnedgang i Oia

Vi har en utrolig snill venn som har gitt oss en fantastisk skriver/kopimaskin/skanner/faks. En Lexmark Professionals 7600 serien. Vi hadde en drittskriver fra før, og nå har vi altså fått dette vidunderet. Heldige vi altså. Og derfor har jeg fått skannet noen bilder som jeg har somlet bort negativene til. Slik som dette solnedgangsbildet jeg tok på Oia på Santorini i juni 1990. Jeg er veldig glad i dette bildet og jeg har det faktisk hengende på veggen. Og nå passet det perfekt å ha med i Himmelsk.

5 kommentarer:

GAWO sa...

Det passer perfekt, ingen tvil om det.

Anonym sa...

Himmelsk flott bilde.
Ønsker deg en nydelig søndag :O)

Petunia sa...

Jeg kan godt forstå du er glad i dette bildet og at du har det hengende på veggen!! Bildet er skikkelig fint og det er jo et fantastisk flott motiv!! Blir nesten misunnelig jeg når jeg ser slike bilder. Ikke fordi jeg ikke unner andre å ta så fine bilder, men fordi jeg ikke eier reisetrang og nok aldri kommer til å komme meg ut i verden og få oppleve slike steder som dette. Joda, reisetrangen har vokst bittelitt etter som fotointeressen har steget. Nå står det kanskje mest på motet;)
Beklager sent besøk på bloggen. Litt krisehelg her. Min mann har fått prolaps i ryggen og ble hentet med sykebilen i går. Det var den eneste måten å få han til legevakten på... Hjem kom han også med sykebilen mange timer senere. De ville legge han inn, men der kom ikke til å gjøre noe før mandag. Smertestillende kan han spise hjemme og det er bedre å ligge på flatseng i sin egen stue enn å være korridorpasient på Haukeland til mandag. Så nå er jeg altså sykepleier i 100% +++ stilling og vel så det. Han kan ikke gjøre på egenhånd. Ikke gå på do en gang.
Det blir nok operasjon i nærmeste fremtid:(

Malys krok sa...

Helt supert bilde! Veldig spesielt!
-Margit-

Unknown sa...

for et nydelig bilde!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin