tirsdag 10. mai 2011

Oliventre

Da er jeg omsider den heldige eier av et lite oliventre.
Jeg drømte om et i hele fjor sommer, men det ble aldri noe av den drømmen.
Men i går var jeg en tur innom Plantasjen på Stjørdal ene og alene for å sikre meg et av arten.
Ikke fordi jeg liker oliven, men jeg synes det er en utrolig fin busk.
Og den får meg til å tenke på Hellas, og det er ingen dum tanke å tenke.
Så får vi håpe det trives her i trøndelag. Nå om dagen har det det helt flott, men denne varmen kan umulig vare, så jeg må passe på og ta det inn når temperaturen synker.





Posted by Picasa

1 kommentar:

Marita sa...

Koselig med litt sydlandsk stemning også i Trøndelag :-) Har vært og kikka litt på bilderm.m på sida di, ei koselig side! God helg til dæ, fra Marita i Malangen, Troms.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin