lørdag 2. januar 2010

Sitatstafett

Petunia har startet en sitatstafett, og siden jeg er så frempå så fikk jeg være med i første runde. Takk Petunia! Jeg er ikke spesielt opptatt av ordtak og sitater, men mange har sagt noen glupe ord.  Et som jeg liker spesielt godt er fra Flåklypa Grand Prix. Jeg tror det var Solan Gundersen som sa det.

"Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne"


Dette bildet tok jeg av samboeren min en ettermiddag vi var på stranda i sommer. Og da var det vanskelig å få ham vekk fra den stolen. Og en ganske bra illustrasjon til sitatet synes jeg.

Hvem skal jeg så utfordre mon tro? Jeg klemmer til og utfordrer SisselS og Sommertid til denne lille leken.



Posted by Picasa

6 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

En morsom lek dere har kommet opp med da :)
Jeg håper også at magen din blir å vokse i 2010, av de riktige grunnene. Jeg ønsker virkelig at dette får det dere ønsker dere mest.

En stor klem fra meg til deg :)

Grethebella sa...

Urolig herlig Hilde. Du ser på en måte at allverdens styrke skal til for å få denne mannen din opp av stolen.

Petunia sa...

Hehe! Herlig!
Takk for ditt bidrag. Kjempeglad for at du ville være med.
Vi har vel alle kjent dette ordtaket på kroppen og noen mer enn andre Hahaha!!!

Petunia sa...

PS!
Om Sissel S og Sommertid tar utfordringen, så be dem gi beskjed til meg slik at jeg får satt bidragene deres på listen:)

Anne sa...

He he :-) man ler og man ler, og kontaterer at vi er flere som bare `måtte` ta den utfordringen...

FO - 2 sa...

Morsomt,
og veldig flott illustrert. ;)
Hehe!

Godt nytt år ønskes deg!
OG god dag i samme slengen. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin