fredag 1. januar 2010

ABC i ord og bilder runde 2 - O


Bokstaven O er ikke vanskelig, og jeg gjentar meg selv i denne runden vet jeg. For jeg valgte ord også i forrige runde. Men samtidig på en helt annen måte. For sist valgte jeg ord som beskrev meg, mens jeg nå velger et bilde av en bygning som inneholder utrolig mange ord. Nemlig biblioteket i Drammen.

Jeg synes denne bygningen er veldig flott, og den ligger fantastisk til langs elva og ved siden av den mye omtalte Ypsilon-brua.

Petunia vet alt du trenger å vite om denne bokstavleken, så ta en tur til henne.

15 kommentarer:

Maria sa...

Det var ett bra val till veckans bokstav. Väldigt fint bibliotek, och vilka underbara speglingar det är utmed hela huset.
God fortsättning på Nya året!

Anna Lisa sa...

Hei og takk for koselig nyttårshelsing.
Godt nytt år til deg også :)
Klem

Anonym sa...

Ja biblioteket er vel den beste plassen for å finne mange ord.
Ha en flott kveld!

Tania sa...

Flott O, bygning og bilde:-)
Ønsker deg et Godt Nytt År!

ElinSire sa...

Denne bygningen er bare så flott!

Ønsker deg godt nytt år og takk for alle hyggelige hilsner inne hos meg i året som har gått :)

Petunia sa...

Drammen har virkelig fått det fint de siste årene. De har bygget bygninger som ikke bare er pen å se på og som er moderne, men som glir inn i miljøet også! Ingen lett kombinasjon det der!
Ja, tenk hvor mange ord det bygget inneholder:)
!!!

Henny sa...

Jeg valgte også "ord" til bogstav o, men på en anden måde. Det er en meget interessant bygning, dette bibliotek!

linsky sa...

Flott bibliotek!

Godt nyttår! :-)

Malys krok sa...

Det var et bra valg for det er vel ingen sted en finner SÅ mange ord som på biblioteket! Takk for din kommentar! Godt nyttår til deg! Fra Margit.

sissel sa...

Godt nyttår til deg :)
Godt at du kommer etter på blogginga - gleder meg til å følge deg i år også.
For ett supert bibliotekbygg da - der skulle jeg ha kost meg antar jeg.
Håper du får ett begivenderikt år i år - blir spennende.
Klem.

Marita sa...

Jeg har vært inne i det biblioteket og det er flere etasjer og krinkelkroker også - med ord. Et fantastisk flott bygg som jeg trives godt i!
Jasså du har vært på disse kalde kanter i julen? Ja, det har vært heftig kaldt her; Tilogmed bikkja vår fryser og hun elsker jo å være ute *ler*
Godt nytt år!

Petunia sa...

Det hjelper å hinte vet du!!
Tar du utfordringen???

Mia sa...

Helt enig, tycker att det nya biblioteket är en fin bygging och insidan är minst lika flott. Mycket mer kul att gå in här än i det gamla biblioteket, det behövdes verkligen ett nytt!!

Ellen sa...

Kult bygg. Liker slike fasader jeg!!

Og ja.. der inne er der fullt av ord!

Godt nyttår til deg og dine!

Melusine sa...

Bibliotek er et godt valg med tanke på ord, og dette du har bilde av her ser ut til å romme svært mange bøker - jeg hadde virkelig kost meg der!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin