mandag 5. januar 2009

Julen er på vei ut



Nå er det på tide å få ut julen hos oss tenkte jeg i morges. Som tenkt så gjort... Men halve juletreet ble jo igjen i stua... Makan til barnåler har jeg aldri sett. Så nå er støvsugerposen full og gulvet nesten tomt. Umulig å få opp de små grønne selv om jeg har gått over hele stuegulvet to ganger.
Kanskje det blir plast-tre neste jul???? ha ha. Det er fullstendig uaktuelt, for skal jeg ha tre så skal det være et ordentlig tre. Ellers kan det være det samme. Så får man heller støvsuge opp barnåler med et smil den dagen julen skal ryddes ut av huset.
Det blir litt tomt i stua når alt julestæsjet er borte, men det går seg til. Kanskje det er unnskyldningen for å kjøpe noe nytt..

4 kommentarer:

. sa...

Julen flyttet ut hos oss i går.
Som deg sitter jeg igjen med en følelse av tomhet. Likte din ide om unnskyldning til å kjøpe noe nytt...

Hobbymegher sa...

Jula er på vei ut her også. Men treet har ikke mista ei eneste barnål! Jøss, det er første året! Nå lovte selgeren også at det ikke skulle det... Var lei av nålene, så vi valgte en annen type i år. :) Vi har nesten ikke vannet, engang, hehe!

Anonym sa...

Du verden, det var mange nåler! Håper du får opp alle da, de er ikke noe kjekke å få inn i sokkene. *au*

Kjekt å kikke rundt på bloggen din. Nevøen får en flott gave han nok kommer til å sette mer og mer pris på.

Anonym sa...

Barnåler er en av ulempene med juletreet, ja. Får håpe du blir kvitt alle!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin