torsdag 23. oktober 2008

Høstvær!!!!


Fy f...., jeg er så møkkalei regn og vind!!! Her i trøndelag så regner det aldri nedover, men faktisk bortover og jeg er sikker på at det på det verste regner OPPOVER. Faktisk.... Paraply er helt ubrukelig her oppe, så jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt har min stående framme i gangen.. Jeg får jo ikke brukt den - ihvertfall ikke uten at den kommer til å vrenge seg å bli ødelagt..


Denne tiden på høsten er heller ikke særlig oppløftende om man tenker på lyset.. Det er sånn at jeg føler meg aldri helt våken. Det er mørkt når en står opp og drar på jobb, og det er jammen meg mørkt når man drar hjem fra jobb også.. Og jeg jobber bare 7 1/2 times dager.. sukk!!


Regn og mørke er ikke mine favorittvenner.. Gleder meg til neste vår jeg.. Sånn om en omtrent 150 dager kan jeg glede meg over lysere tider igjen... Så nå er det bare å finne en måte og overkomme dagene fram til det på.. Kanskje jeg skal gå i dvale noen måneder....???

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin