fredag 8. oktober 2010

Zumba


Det er zumba feber i landet. Alle treningssentre med respekt for seg selv - og sine medlemmer har startet med dette tilbudet nå. Selv her oppe i nord-trøndelag. Takket være en ivrig instruktør som har lært seg dette selv via youtube, så har vi et godt tilbud her også. Og det er jammen meg gøy. Helt fantastisk bra trening. Man blir sykt svett, får god kondis, blir litt mykere i hoftepartiet og ikke minst, det passer for alle. Enten man er godt trent eller ikke eier kondis, så er dette et bra tilbud.

Ikke vet jeg om den godeste Petunia har prøvd zumba, men om du ønsker å se andre innlegg om Z så finner du ihvertfall det inne hos henne.

7 kommentarer:

Malys krok sa...

Full fart forover! Flott og sprekt innlegg! -Margit-

Kamelryttersken sa...

Zprek du. Bra :)

Petunia sa...

Jaaaaa, og det er kjempegøy og man blir i så godt humør etterpå:D

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Har vurdert denne saken her :) Trur eg skal først prøve det når eg er mutters åleine. Trur at om eg hadde publikum, ville dei fått seg ein god latter :)

Melusine sa...

Ja, denne treningsformen er virkelig trendy for tiden! Selv har jeg ikke prøvd, men det skal visstnok være veldig bra for helsen som du sier :)

Inge sa...

zuper valg.. :-)

TorAa sa...

Den feber har vi hørt om, ja.
Men, vi har jo kjøpt en del brasse-musikk i Brasil, så her har vi det artig i egen stue;)

PS. Sen kommentar. I hele forrige uke var vi i Provence, Syd-Frankrike, uten særlig internett forbindelse

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin