søndag 3. oktober 2010

Ymislegt




Jeg henger ikke helt med i svingene jeg. Dagene går så fort at jeg ikke klarer å få unna det jeg skal. Men jeg er vel ikke alene om det tipper jeg.
Y er ikke favorittbokstaven min den heller, men greit å finne et ord som kan passe til hva som helst av bilder er det.
Ymislegt er et låneord fra islandsk, men betyr rett og slett ymse/forskjellig.Ergo kan man fylle innlegget med hva som helst.
Disse bildene ble tatt onsdag denne uka da vi var på en aldri så liten båttur på ettermiddagen.
Det finnes jo utallige øyer ute i havgapet her, og denne vi er i land på her har det sjarmerende navnet Svinøya. Det lå et fyr her ute, og nå er det kun rester igjen av det. Hvis du søker på Svinøya på nettet så finner du ikke dette stedet, men et par andre steder i landet vårt som heter det samme. Svinøya her ute er bitteliten, og helt tom, bortsett fra det som er igjen av fyret. Men det var fint der ute likevel, så det så.


Petunia har oversikten over alle som er med på dette.



Posted by Picasa

2 kommentarer:

Kamelryttersken sa...

Er du helt sikker alene om, at dagene går fortere enn du ;)

Må ha vært en trivelig tur i blankstilla :)

Petunia sa...

Synes du har fint taket på dagene dine og bokstaven y, jeg!!
Nydelige bilder og et nydelig vær dere hadde. Kan godt forstå at dere måtte ut med båten:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin