fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!


Julefeiringen i 2009 hadde vi i Lier, og jeg benyttet en av de kalde dagene til å fotografere litt i Drammen. Ypsilon brua og den syngende kula.

Da er et helt nytt og ferskt år så vidt i gang. 2009 har vært et år på det jevne, uten verken de store nedturene, men heller ingen veldig store oppturer. Det ble avsluttet med en heller rolig nyttårsfeiring i går. Derimot var det et fantastisk fyrverkeri som farget himmelen. Viknaværingene hadde virkelig slått på stortromma og det var flott å være ute i blåsten og se på.
For 2010 har jeg store håp. Og det største håpet er å på oppleve å bli mamma. Årene går, og alderen begynner å bli høy med tanke på den biten, men det er nå engang sånn at jeg ikke har kunnet styre det selv. Hadde det vært opp til meg hadde jeg hatt 3 barn før jeg fylte 30, men det ble ikke min bane.
Men håpet har jeg ikke gitt opp, og nå har vi et helt år foran oss med mange muligheter. En forsiktig optimisme for forsøket som står for døren nå.

Jeg vil også benytte sjansen til å ønske alle dere bloggere et riktig godt nytt år. Det er utrolig mange flotte blogger der ute, og jeg er heldig som får være en del av denne verdenen.



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin