onsdag 24. juni 2009

Årets konsert

Fredag 19 juni var jeg på årets kaifest i Namsos. Min aller første kaifest i byen, men det var ikke festen sin fortjeneste, men disse gutta under her som spilte. Det var en fantastisk opplevelse og jeg skulle gjerne ha gjort det igjen. De overgikk seg selv og spilte utrolig bra. Askil Holm som er namsosing tok den helt ut og var i sitt livs form. Og vi fikk valuta for pengene ved at de spilte bortimot tre hele timer.

Espen Lind være et musikalsk geni

Her er det Kurt Nilsen og Alejandro Fuentes som er igang med ei låt på midt-scenen. En liten intim scene midt på festplassen.

Her har de just entret scenen.





Alejandro Fuentes trakterer gitaren på en riktig så fin måte.


Askil Holm i sitt ess på hjemmebane. Well done!
Til slutt en liten oppfordring til dere som enda ikke har opplevd denne gjengen på en scene: dere har mange muligheter i sommer og dere bør ta den!!!

PS! Disse bildene er tatt av min konsertvenninne Sissel.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Niliv sa...

Der skulle jeg gjerne vært. De er kjempeflinke de gutta der :-) Alltid kjekt å få med seg en konsert når det passer inn :-D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin