mandag 16. februar 2009

Påskevær i februar....

Lykken er å jobbe i barnehage når man har slike vakre dager som vi har hatt i dag. Da får man ut på tur, og selv for meg som avskyr skigåing så var det flott i skogen med sko på bena.. Datt ikke gjennom selv om det er masse snø. Jeg tok bilder av naturen mens barna gikk på ski.

Istapper i trærne
Grillhytta barnehagen har ute i skogen der vi nyter varm kakao og matpakke rundt en varm ovn

Finnes det noe vakrere?



Idyll for ski-entusiaster


Hvitt så langt en kan se.....




Selvportrett..






5 kommentarer:

mimouna sa...

Sol og snø er så flott, fine bilder. :o)

Babsy sa...

Så flotte vinter bilder du har tatt, det blir liksom litt magisk over bilder som er tatt når solen skinner på den kalde snøen.

Anna Lisa`s hjerteblogg sa...

Kor artig at du har vært på Island :) Ja dei bøkene som er frå Hagaup er veldig kjekke.

Kjempe fine vinterbilder hos deg!
Kos deg og ha ei flott helg!!
Klem

Anna Lisa`s hjerteblogg sa...

Ja det stemmer :) Det huska eg du har fortalt meg en gang:) Men bra å ikkje bo der nå iallefall. Huff dei sliter. Pappa`n min missta jobben for litt sidan. Han er på vei hit til meg nå i kveld og skal begynne å jobbe i VOlda. Trist for mamma som er igjen på Island. Det har det vanskelig nå.

Monai sa...

Nydelige vinterbilder.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin