lørdag 4. september 2010

Uendelig.....

......lenge siden. Satt og kikket på noen bilder jeg har på maskinen og kom over disse fra Nice. Om få dager er det akkurat to år siden min venninne Kristin og jeg reiste dit på en ukes ferie. Og det føles så utrolig lenge siden. Men to år, hva er egentlig det?
Jeg lengter tilbake, og er helt overbevist om at jeg skal tilbake før eller siden. Helst før.
Inntil videre får vi vel bare innfinne oss med at høsten er her og at sommeren 2010 ble avlyst.




Petunia har oversikt over alle som er med på ABC, og det er lurt å besøke henne for å finne de andre innleggene.



Posted by Picasa

8 kommentarer:

Lillis verden sa...

Nydelige bilder :)Tiden går alt for fort. Plutselig er alt så uendelig lenge siden ;)

Henny sa...

Smukke billeder. Sådan nogle kan jo hjælpe en med at huske de ting, der skete for uendelig længe siden.

Malys krok sa...

Ja to år kan noen ganger føles lenge! Det har også jeg erfart.
Ser at sommeren ble avlyst hos deg og.... Får bare håpe på neste...
Takk for kommentaren! Føles som om det er Uendelig lenge siden jeg var inne her, kommer nok av at det, tross alt, har vært sommer. -Margit-

Kamelryttersken sa...

Nice :)

Irene sa...

Herlige bilder ...og fine minner!

Inge sa...

Skønne billeder fra din ferie for så uendelig længe siden, godt u-valg.. :-)

Petunia sa...

Forstår at du lengter og i alle fall etter denne sommeren ja.
Bildene ble skikkelig fine i B&W.

Husker du hva jeg skrev på FB om ikke å ha vondt i halsen mer...
Nå ligger jeg her på sofaen og klarer ikke å svelge:(
Men det er mange år siden sist...
Har du bestemt deg for å operere eller ikke??

TorAa sa...

gamlebyen i Nice er jo bare noe helt for seg selv da - ikke sant?
Jeg trives der

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin