fredag 24. september 2010

Konkurranse

Jeg hører til en del av befolkningen som ikke ser spesielt bra, og er egentlig ganske handicappet pga det. Men det er jo utrolig hva linser eller briller gjør med handicappet da. Linser for mitt vedkommende. Og så fant jeg jammen en konkurranse der man kan vinne 1/2 års forbruk av linser - eller briller. 1/2 års forbruk av briller.. lurer egentlig på hvordan det funker jeg... Må du sende inn brillene etter seks måneder da eller?
Vel, det var linser det var snakk om. Og de linsene jeg bruker er Softlens daily disposable.Konkurransen finner du på denne siden.

Jeg startet min karriere som brilleslange da jeg var 11 år. Det var skikkelig flaut å sykle til skolen den første dagen etter at jeg hadde fått brillene. Kan ikke huske at jeg hadde sagt det til noen heller, for det var jo særs flaut. Men merkelig nok, og noe jeg selvfølgelig er svært glad for, er at jeg ikke en eneste gang har blitt ertet pga brillene.

Da jeg ble voksen byttet jeg til linser, og du verden, det var nesten som et nytt liv. Særlig om vinteren. Alle brillebrukere vet jo at å komme fra kulde og inn i varmen er en ganske doggete tilværelse.

Nei, linser er genialt. Selv om jeg enkelte morgener trøbler noe voldsomt for å få på plass disse plastdingsene. Blir ikke så rent lite irritert heller da vet du.. Har du lyst til å vinne linser? Det har jeg.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin