søndag 8. august 2010

Sommer




Det hender en dag innimellom at vi får noe som minner om sommervær, og i dag ble en sånn dag. Da pakket vi snippesken og satte til havs med vår 17,5 fot Bayliner. Det er godt når håret flagrer i vinden og man kjenner sjøsprøyten i ansiktet.
Vi har rett og slett en nydelig skjærgård her i trøndelag, og lite er bedre enn en deilig sommerdag der man kan dra til sjøs.
Så jeg håper dere nyter bildene, og med noen flere av disse dagene før høststormene setter inn så kan jeg overleve til neste sommer. (Ja, jeg er avhengig av sol og varme, og er tilhenger av en sydentur på blå resept)
For lokalkjente så heter denne øya med sandstranda Sandøya (Sandværet) og ligger utenfor Arnøya i Nærøy kommune i Nord-Trøndelag.


Posted by Picasa

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Så flotte bilder Hilde :)
Som øyboer er jeg enig med deg, Trøndelag har en unikt vakker skjærgård. Føler meg heldig som så og si bor midt ute i den.
Jeg liker ikke å snakke om sommeren 2010, det har liksom ikke vært noe av noe egentlig. Har solen værtfremme har det blåst fra nord og vært sur. Har det vært flotte temperaturer, ja da har skyene ligget tett, og solen er bare ett vagt minne. Om vi har hatt ei uke tilsammen med perfekte sommerdager er jeg jaggu ikke helt sikker på??
Håper alt står bra til med deg min venn.

Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin