mandag 26. juli 2010

Lykken er....

Jeg er født i fiskenes tegn, og selv om jeg nok ikke hører til de som leser horoskop så må det være noe i det. Jeg elsker nemlig vann!
Fisk + Vann = Sant
Da jeg reiste sørover i begynnelsen av denne måneden så kjørte jeg over Valdresflya, fra Vågå til Fagernes. Et flott stykke norsk naturopplevelse. En liten stopp ble innvilget da vi kom hit. En liten bro gikk over denne perlen, og det ble fotopause på meg.

Liker veldig godt det siste bildet her. Må forresten fortelle om min nevø som fyller 7 år om en drøy måned. Han så på kameraet mitt og gikk gjennom bildene jeg tok og syntes dette bildet her var kjempefint. Så jeg var rask til å formane søsteren min om at denne sønnen hennes virkelig burde få kamera i 7 års gave. Han er genuint opptatt av å ta bilder, og hadde det utrolig morsomt med tantes Canon kamera.

Siden jeg er på etterskudd med ABC innleggene mine så smeller jeg dette inn som innlegget på L.



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin