torsdag 11. februar 2010

Award



Denne awarden fikk jeg av Grethe for en stund siden, men jeg har jo ikke fått surra meg til å gjøre dette.
Vet sannelig ikke om jeg fortjener den heller, for jeg føler meg ikke særlig kreativ for tiden. Hennes blogg er full av kreative og flotte kort. Jeg skulle så gjerne ønske jeg var så full av ideer.

Men det er nå engang sånn at jeg har fått den av henne, og det er veldig koselig. Det som er litt snodig er at Grethe og jeg gikk sammen på barne-og ungdomsskolen. Ikke hatt noe kontakt etter det annet ved tilfeldige treff. Og så dukker vi begge opp i blogglandia. Morsomt!
Så var det det jeg skal gjøre da. Det følger visst noen kriterier med for denne awarden, så da får jeg vel komme meg gjennom dem på et vis.

Kriteriene er som følger:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


Jeg skal fortelle 7 interessante fakta om meg selv. Jaha, noen fakta kommer her.

*Jeg har bodd i 15 forskjellige hus i løpet av de årene jeg har levd, som snart er 38. Og med  å bo mener jeg mer enn 6 mnd.
*Jeg har fulgt med på serien Home and away siden den begynte på TV2, og det begynner å bli noen år. Jeg har ihvertfall sett den i 13 år.
*Jeg er utdannet vernepleier, hvorfor vet jeg ikke.
*Jeg elsker å bade i sjøen, og gjør det hvert år her oppe selv om det sjelden er badetemperatur over 17 grader.
*Jeg har bodd på Island og snakker språket. Tilogmed studert språket på universitetet.
*Jeg er venstrehendt.
*Jeg har en bestevenninne som heter Kristin og vi har vært venninner i 27 år.

Om dette er så interessant vet jeg ikke, men det er ihvertfall noe nytt.

Nå skal jeg egentlig dele ut denne awarden til 7 personer. Det synes jeg er en umulig oppgave, så jeg utfordrer heller leserne til å lage et tilsvarende innlegg i sin blogg, eller komme med forslag til blogger de synes fortjener den.

1 kommentar:

Grethebella sa...

Fortjener den gjør du virkelig, det er det ikke tvil om.
Du har de flotteste tolkningene av ABC i ord og bilder. Du overrasker meg gang på gang med hva du velger. Og du skriver så det rører meg langt inni hjerterota.

Er misunnelig på deg, jeg drømmer om Paris. Rune vet det så jeg får vente å se... hmm..

Klem Grethe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin