torsdag 30. juli 2009

ABC i ord og bilder # 19 og 20



Sommerferie er deilig, men snakk om å være på etterskudd i denne alfabetleken her da.... Inkludert denne ukens bokstav har jeg til sammen 4 bokstaver å gjøre opp for denne uka.. Og jeg vil jo ha med meg hele alfabetet så det er vel bare å sette igang da.. Tar to i dette innlegget. Og da er det bokstavene S og T som skal til pers.



T ble for Toblerone. Det er den beste sjokoladen jeg vet om, og den kjøpes kun når jeg er i utlandet... Og nå har jeg vært i Danmark og da ble det en porsjon. Av små sjokolader denne gangen, men like god. For de som ikke har smakt denne herligheten så er det melkesjokolade, honning og mandler. Og den er sabla god. Jeg skal nyte hver munnfull av denne posen, og kanskje spandere noen biter.... Vi får se.....








S blir Santorini. Et av de få stedene i Hellas jeg har vært to ganger. Men det er lenge siden nå. Disse bildene er tatt i 1994 som er siste gang jeg var der. Noen som mener det er på tide med en ny tur?.... Enig!!! Disse bildene er fra Fira, og det er et fantastisk skue fra toppen her. Jeg er betatt av denne lille øya, og det tror jeg alle blir som ser dette. Det er vidunderlig. Jeg lar bildene tale for seg.















Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin