lørdag 15. august 2009

Slott i Glücksburg

Da vi var i Danmark denne sommeren tok vi en dagstur over til Tyskland. Og jeg hadde funnet dette slottet på en nettside og bestemte hard og brutalt at dit skulle vi. Og da dro vi dit da.
Slottet var flott på utsiden, men en gedigen skuffelse inni. Dyrt var det også. 3,5 euro pr. person for å komme inn og se på utstillingen som besto av ulike møblerte rom. Ikke var møblene spesielt fine heller. I noen av rommene var det også dukker, som f.eks i spisesalen der det var laget til selskap. Billige utstillingsdukker med kjoler og smoking som sto rundt et spisebord som av alle ting var dekket med RØD PLASTDUK!!!!!
Det får'n si!


Posted by Picasa
Og denne postkassa var riktig så staselig. Den kunne jeg godt ha tenkt meg å tatt med hjem...
Nettsiden til slottet er å finne her om noen finner det av interesse etter min svertekampanje.

3 kommentarer:

Malys krok sa...

Flott slott ja! Men så synd at det ble en skuffelse å komme på innsiden.
Veldig flott Løsning på X hos deg. Takk for koselig kommentar! Har vært i hytta hele dagen derfor sent svar. Fra Margit.

Sologbolig sa...

Ja det er ikkje alltid at reklamen stemmer med virkeligheten. men det såg nå flott ut på utsiden. ARTIG LØSNING PÅ X I INNLEGGET UNDER. Ha ei god helg-

Hobbygåsa sa...

Vet du, der har jeg også vært for mange år siden :-) Må bare si at bildet i headingen din er sååå lekkert!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin